Monday, August 4, 2008

pindah jb dah ni

Niari my 2nd day di ofis JB....aduiiii laaa...

Nampaknya aku kena buat ulangkaji beberapa kerja yang aku tak buat sejak hampir 9 bulan yang lalu...di Hq KL aku buat kerja yang agak baru di perkenalkan di ofis kami...aku agak beruntung kerana dah mahir buat kerja baru tu...tapi kat JB ni aku kena jadi head of section...so kena mahirkan semula tugas2 tertentu yang deal direct dengan Pengarah...

Esok aku masih kena buat tugasan yang diarah oleh Hq coz surat kuasa telah di keluarkan sebelum arahan transfer dibuat oleh HR Department...maknanya aku kena buat byk jenis kerjaaaaaa nihhhh....uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

11 comments:

Mem Aluya said...

Tak pe, the good thing is you are with your husband now. Tak payah ulang alik every weekend.

Baru-baru ni je, lama-lama nanti okay lah dengan kerja tu. Sure sambil pejam mata pun boleh buat. Siap buleh blogging lagi.

Kalau jadi HOS, mesti dapat komputer sendiri kan? Yeszaaaaa...

yaya|azura said...

wahhhh.... besh jadi HOS nie.. leh mengulau :P

ammeda said...

a'a yang ada komputer ni..tu la dpt lepas rindu dendam memblogging...


tapi nak mengular susahh skitttt Cik Yaya..coz bilik Pengarah kat depan ni...sob sob sob....

floweristachantress said...

hahahhah nmpknyer KM dptlah blogging.. ha ah HOS mana leh ngulaw.. bahaya hahahhaha tk per janji dpt pindah..

sue cipot said...

missssssssss uuu

ammeda said...

alhamdulillahh...dah dpt pindah pun nak ngeluhh lagik...hehehehe..

sue...miss u too

Mademoiselle Cynicleopetra said...

wah ayang....takpe ayang jgn kenyit2 mata gan pengarah tu...kang beaber majuk jadi patung cendana...tau ingat...nih asst beaber mohor cop siput sedut...LOL selamat maju jaya yang...hug*

ammeda said...

hahaha yanggg...

lilRed Farah said...

waaaaa computer baru da dpt....harus rajin hapdet....errr...HOS TU HAPE???? HEHHEHE .....

good luck KM!

FerioBiru said...

ahaaa dh jadi org Johor. good good

~ beaber ~ said...

ada owang 'flat' kijer ni harie juwer ...

hew hew hew

Powered By Blogger