Monday, June 2, 2008

zzzzzz....brurrrrrrr...




KL ujan...sejukk kat ofis ni...pastu niari aku teramatlahh freee...sedapp ni kalau dapat zzzzz

Weekend...



Hujung minggu lalu aku habiskan gi meronda Bukit Jalil , Sogo dan TAR....
Uwaaa hampir semua orang bersoppin sakan....
Aku cuma beli kasut tumit rendah kat Sogo....kat Bukit Jalil aku beli jajan.....kat TAR aku jamu mata tengok kain ela dan langsir...pastu masa dah sampai kat stesen LRT Taman Jaya aku sempat lagi menyibuk kat Amcorp Mall...tak beli apa2 pun...
Minggu depan adik aku sekeluarga datang...dah plan nak bawa dorang Jalan Jalan Makan Angin coz poket dah kempis...