Thursday, April 24, 2008

1 st entry......




semalam birthday anak yang sulung...hmmm..tapi aku naik angenn ngan anak bongsu tu..ada no phone free dia tamo pakai...dah tu semua hp dorang off..berpeluh2 aku dail semua no adik aku...semua x angkat..just nak tanya apa majlis yg dorang buat coz pagi dah bank in duit for small gathering..


dah tu tengahari tadi pun mood aku x baik ngan 2 anak aku ponteng skool niari..alasan dorang senang jerr...MALAS !!!...mau tak ngamuk aku ..


hmmmmm....petang ni nak cool down mood yg hot ni...


Pada buah hati yg sudi create id for blog ni...ty sooo muchh!!!


ni first entri..


WELCOME TO MY ALL FRENZZ...


3 comments:

Mem Aluya said...

Aduhhh... sabar je lah. Bikin mami kecut perut bingung!!

Mademoiselle Cynicleopetra said...

mana mau carik...tepon polisi dong..jgn riso..riso...maybe birthday depa nak relex2...

Sw337un73j4 said...

hehe..kool mama kool yerr..

eppi bedei kat kat ur doter tu ek..

Powered By Blogger